O nás

Podívejte se, jak pracujeme a co máme za sebou
O nás

Můj příběh

V letech 19982015 jsem pracoval u společnosti KPM Consult a.s., která se významně podílela na výstavbě a rekonstrukce tratí v rámci tranzitních železničních koridorů a jejich začlenění do mezinárodní železniční dopravy.

Po celou dobu jsem na těchto dopravních stavbách pracoval jako koordinátor stavebních a dopravních činností.

Po změně zaměření společnosti KPM Consult a.s. jsem jí opustil a pro významné stavební společnosti provádím tuto činnost jako fyzická osoba.

Od roku 2018 spolupracuji na řízení dopravních projektů společně se svou manželkou.

Realizované projekty

Seznamte se s vybranými projekty, na kterých jsme prováděli stavební a dopravní koordinaci a zpracovávali technologii výstavby.

  • 09/2012 – 12/2015

    Rekonstrukce žst.Olomouc
    V rámci modernizačních prací došlo v žst. Olomouc ke komplexní modernizaci hlavních a předjízdných kolejí, k rozsáhlým redukcím stávajícího kolejiště a rekonstrukci podstatné části osobního nádraží. Byla vybudována nová ostrovní nástupiště s mimoúrovňovým přístupem – prodloužením stávajícího podchodu.
  • 02/2014 – 12/2016

    Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín, 2. část – žst. Český Těšín
    Uzlová žst. Český Těšín je plnohodnotnou součástí III. tranzitního železničního koridoru (Cheb – Plzeň – Praha – Č. Třebová – Ostrava – Petrovice u K., Dětmarovice – Mosty u Jablunkova - st.hr.SR). Modernizace těchto železničních koridorů je z hlediska významu prvořadá, nebo navazuje na obdobnou modernizaci železničních tratí sousedních stát, s nimiž je projednávána časová i věcná koordinace.
  • 07/2014 – 10/2015

    Zvýšení kapacity trati Týniště n. O. – Častolovice – Solnice, 1. část rekonstrukce nástupišť žst. Týniště n. O.

    Důvodem pro realizaci této stavby bylo zlepšit stávající nevyhovující stav, výrazně zvýšit komfort pro cestující veřejnost, zajistit spolehlivé provozování železniční dopravy a bezpečnost pohybu cestujících v prostoru železniční stanice.
  • 04/2015 – 04/2016

    Modernizace traťového úseku Brno Maloměřice (včetně) – Brno Židenice (mimo)
    Cílem stavby byla komplexní rekonstrukce traťového úseku Odbočka Brno-Židenice – Brno-Maloměřice, tj. kolejí č.T1, T2 od km 158,790 (most na ulici Markéty Kuncové) po km 161,459.
  • 04/2015 – 05/2016

    Revitalizace trati Pardubice – Ždírec nad Doubravou
    Cílem revitalizace bylo v tratovém úseku zlepšení jízdního komfortu, zvýšení traťové rychlosti se zkrácením jízdních dob, zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech, rekonstrukce železniční stanic pro současné a výhledové požadavky objednavatelů osobní dopravy a zajištění provozní stability GVD, zlepšení komfortu cestujících.
  • 06/2015 – 12/2015

    Revitalizace trati Frýdland nad Ostravicí – Valašské Meziříčí
    Cílem revitalizace bylo zlepšení jízdního komfortu, zvýšení traťové rychlosti se zkrácením jízdních dob, rekonstrukce svršku a spodku do normového stavu odpovídajícího zvýšené rychlosti, zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech, rekonstrukce železniční stanice a zastávky pro současné a výhledové požadavky objednavatelů osobní dopravy, a v neposlední řadě zlepšení komfortu cestujících rekonstrukcí nástupišť.
  • 04/2016 – 12/2016

    Odstranění propadu rychlosti na trati Krnov – Šumperk, v úseku Bludov – Hanušovice (mimo) – Ramzová (mimo) – Jeseník (mimo)
    Obsahem stavby bylo odstranění propadu rychlosti na trati Krnov - Šumperk. Začátek stavby a současně začátek výměny kolejového svršku byl v km 5,750 konec úprav kolejového svršku byl v km 29,548 (začátek přechodnice směrového oblouku). Konec stavby byl km 31,100 (dopravní kancelář ŽST Lipová Lázně) v místě dopravní kanceláře, do které zasahovala úprava zabezpečovacího zařízení.
  • 12/2016 – 04/2018

    Zvýšení traťové rychlosti v úseku Kuřim – Tišnov
    Cílem stavby bylo odstranění nevyhovujícího stavebně-technického stavu železničního svršku a spodku, ostrovních nástupišť, trakčního vedení, sdělovacího a zabezpečovacího zařízení. V rámci stavby došlo k nápravě trvalého překračování limitních hladin hluku z železniční dopravy výstavbou nových PHS a individuálních protihlukových opatření. Veškeré mostní objekty byly zrekonstruovány a sanovány.
  • 03/2017 – 10/2017

    Revitalizace trati Břeclav – Znojmo, Boří les (mimo) – Valtice (včetně)
    Stavební rozsah optimalizace tratě je vymezen do úseku Boří les (mimo) – Valtice (včetně). Nové traťové zabezpečovací zařízení je realizováno pouze v dotčeném úseku Boří les – Valtice. Do tohoto úseku spadají i stavby přejezdů, které byly původně připravované jako samostatné stavby.
  • 04/2017 – 08/2018

    Zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Okrouhlice

    Předmětem stavby je jak již napovídá její samotný název „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Okrouhlice“ bylo zvýšení traťové rychlosti a tím i kapacity (propustnosti) dvoukolejné železniční trati Havlíčkův Brod – Kolín v mezistaničním úseku Havlíčkův Brod - Okrouhlice v délce 8,870 km, dále pak rekonstrukce zastávky Havlíčkův Brod-Perknov v km 228,327 vč. osvětlení a informačního systému. V úseku byla doplněna diagnostika vozidel a rekonstruováno trakční vedení.

  • 04/2017 – 11/2019

    Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice
    V rámci stavby "Optimalizace trati Český Těšín - Dětmarovice" došlo k modernizaci resp. optimalizaci vybraného úseku železniční tratě, která je součástí III. železničního tranzitního koridoru České republiky (Cheb – Plzeň – Praha – Česká Třebová – Ostrava – Petrovice u Karviné – Dětmarovice – Mosty u Jablunkova – st. hranice SR) Účelem stavby "Optimalizace trati Český Těšín - Dětmarovice" bylo zajištění prostorové průchodnosti (ložná míra UIC GC) a traťové třídy o zatížení D4 UIC (nápravový tlak 22,5 t), také zajištění rychlosti do 120 km/h pro vlaky nákladní dopravy a do 160 km/h pro vlaky osobní dopravy. V důsledku zvýšení traťových rychlostí došlo ke zkrácení jízdní doby, zejména rychlíkové dopravy.
  • 08/2018 – 02/2019

    Násep "Pastuchovice" na trati Plzeň – Žatec
    Hlavním cílem stavby bylo zkvalitnění a zefektivnění železniční dopravy na jmenované trati a odstranění havarijního stavu náspu v km úseku 150,700-151,435 trati Plzeň – Žatec, kde docházelo k opakovaným poklesům násypového tělesa.
  • 01/2019 – 03/2020

    Modernizace a elektrizace trati Hrušovany u Brna – Židlochovice
    Prostřednictvím rekonstrukce a elektrizace tratě Hrušovany u Brna – Židlochovice (vč. zvýšení traťové rychlosti) bylo obnovení železničního provozu a zvýšení konkurenceschopnosti železnice a změny dopravního modelu ve prospěch železnice. Realizací tohoto záměru dojšlo ke zrychlení a zefektivnění veřejné dopravy jako celku. V Židlochovicích byl vytvořen přestupní terminál mezi vlakovými a autobusovými linkami IDS JMK.
  • 12/2019 - 03/2021

    Modernizace traťového úseku Křižanov (včetně) - Sklené nad Oslavou (včetně)

    Předmětem stavby byla komplexní přestavba – rekonstrukce železničních stanic Sklené nad Oslavou a Křižanov a mezilehlého traťového úseku. Účelem bylo zvýšení rychlosti průjezdu vlaků, zlepšení komfortu cestujících při nastupování, vystupování a při přístupu k vlakům a zvýšení bezpečnosti železniční dopravy instalací nového zabezpečovacího zařízení, které umožňuje dálkové ovládání technologických zařízení železniční dopravní cesty (DOZ).